In 2004 is Yvonne Hartman – van der Ark gestart als parttime freelance salaris-administrateur. Daarbuiten was ze in vast dienstverband als boekhouder aan het werk. Snel werd duidelijk dat er behoefte is vanuit het midden- en kleinbedrijf voor professionele administratiebeheer.
Vanaf 2005 is het bedrijf zo gegroeid
dat er meer tijd aan besteed kan worden en
ondertussen zijn de uren in dienstverband omgezet in volledig zelfstandige uren.
Dit werd de start van HartmanArk Administratie. Een klein kantoor dat maatwerk biedt aan voornamelijk het midden- en kleinbedrijf, zzp’ers, maar ook particulieren zijn bij ons aan het juiste adres.
Voor één of meerdere dagdelen per week of per maand, HartmanArk Administratie stelt zich flexibel op. Als u daar voor kiest, kan uw administratie in het bedrijf blijven en kunt u er altijd bij.
Wij hebben kennis in huis van alle administratieve processen, zodat u zich volledig kunt richten op waar u goed in bent.
Vraag naar onze tarieven.